(4.73/5.00)
Klantenservice
Account
0
Winkelwagen
0
Verlanglijstje
Veelgestelde vragen over buitenspeelgoed

Algemeen

Hoe kan ik een klacht doorgeven aan EXIT Toys?

In ons EXIT Service Portaal kun je alles omtrent jouw bestelling regelen. Je kunt zien welke EXIT producten je hebt aangeschaft, een retourzending aanmelden en ook heel eenvoudig een klacht doorgeven. Onze klantenservice informeert je binnen 48 uur over de verdere afhandeling. Lees hier meer over het doorgeven van een klacht. 

Hoe kan ik een retour aanmelden bij EXIT Toys?

In ons EXIT Service Portaal kun je alles omtrent jouw bestelling regelen. Je kunt zien welke EXIT producten je hebt aangeschaft, een klacht doorgeven en ook heel eenvoudig een retourzending aanmelden. Onze klantenservice informeert je binnen 48 uur over de verdere afhandeling. Lees hier meer over het aanmelden van een retourzending. 

Worden er retourkosten in rekening gebracht?

De retourkosten voor pakketzendingen bedragen € 9,95 en voor palletzendingen € 19,95. Dit is afhankelijk van de grootte en het gewicht van de retourzending. Als EXIT Toys leveren wij graag onze bijdrage als het gaat om een betere leefomgeving. Een van onze doelstellingen op het gebied van duurzaamheid is dan ook dat elk EXIT product zo min mogelijk transportbewegingen maakt. Door kosten te rekenen voor retourzendingen, hopen we het aantal retouren te verminderen. Zo leveren wij samen een positieve bijdrage aan het milieu.

Kan ik de producten van EXIT Toys in een showroom bekijken?

Helaas hebben wij geen showroom of fysieke locatie. Op onze website hebben we een groot scala aan afbeeldingen, video’s, productspecificaties en teksten: hiermee krijg je een goed beeld van ons buitenspeelgoed. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan onze veelgestelde vragen mét antwoorden of neem contact op met onze klantenservice voor uitgebreid advies!

Wat zijn de garantietermijnen van jullie producten?

In de productspecificaties op onze website staan de garantietermijnen van de producten. Dit verschilt per product en, indien van toepassing, per productonderdeel.

Voldoet een product niet aan je verwachtingen en wil je retourneren? Dit kan tot 21 dagen na de aankoop. Meer informatie over retourneren vind je in ons retourbeleid.

Mijn product is beschadigd, wat te doen?

Is jouw pakket beschadigd geraakt bij verzending, of valt het defect binnen de garantietermijn? Meld een service en garantieaanvraag in ons EXIT Service Portaal. Op deze manier hebben wij direct alle juiste gegevens bij de hand om je goed te kunnen helpen.

Is jouw product beschadigd buiten de garantietermijn? Vind in het EXIT Service Portaal eenvoudig nieuwe onderdelen voor jouw product. Ook op onze website vind je de onderdelen op de productpagina van jouw bestelde product óf op onze handige onderdelenpagina. Je kunt de onderdelen eenvoudig zelf bestellen in onze webshop en je buitenspeelgoed is binnen no-time weer als nieuw! 

Mijn bestelling is niet compleet, wat te doen?

Het kan zijn dat jouw bestelling uit meerdere dozen bestaat en dat deze niet tegelijk bezorgd worden door de pakketbezorger. Je kunt jouw bestelling volgen in het EXIT Service Portaal. Zo kun je eenvoudig zien of er nog pakketten naar je onderweg zijn! 

Zijn alle pakketten volgens de tracking bij je geleverd, maar mis je nog onderdelen van jouw buitenspeelgoed? Meld een service en garantieaanvraag in het EXIT Service Portaal en wij zorgen dat de missende onderdelen zo snel mogelijk bij je geleverd worden.

Ik heb een advies- of productvraag, waar stel ik deze?

Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wie weet kun je jouw antwoord hier al vinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Onze klantenservice staat te springen om je te helpen en/of te adviseren. Je kunt contact opnemen via WhatsApp, de chat op onze website of via het contactformulier op de klantenservicepagina.

Kies je taal

Headerlogo

Welkom bij EXIT Toys!

Onze website maakt gebruik van cookies. Zo gebruiken wij functionele, analytische en tracking cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om content te personaliseren. Hierdoor kunnen we de gebruikservaring op de website te verbeteren.

Door op 'Aanpassen' te klikken, leest je meer over de specifieke soorten cookies en kunt je jouw voorkeuren aanpassen. Door op 'Alle cookies toestaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.

Cookies aanpassen

Noodzakelijke cookies zijn nodig om de website functioneel te houden. Deze cookies zorgen er onder andere voor dat je afbeeldingen kunt bekijken, kunt inloggen en kunt bestellen. Zonder deze cookies is dit niet mogelijk
Door analytische cookies te verzamelen bedrijpen wij beter hoe onze website wordt gebruikt. Met deze gegevens kunnen wij onze website aanpassen voor een optimale gebruikerservaring. Het verzamelen van deze gegevens wordt anoniem gedaan.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de verschillende pagina's die worden bezocht. Het doel hiervan is om relevantie informatie en advertenties te tonen aan deze gebruikers.
Aanpassen
Alle cookies toestaan
Selectie toestaan
Headerlogo

Ontvang 5% korting

Blijf op de hoogte van interessante aanbiedingen en leuke nieuwtjes!

Sluiten
Aanmelden